Cum mi-a trimis Amazon un Kindle nou, în 2 zile ș’un pic. FREE!

Luni a fost o zi tare interesantă…dar am spus că tac până nu se desăvârșeste toată treaba.

La sfârșitul lui iunie am cumpărat de la eMag un Kindle Paperwhite. La începutul lui august, în timp ce eram la mare s-a stricat, din senin (ca vremea de afară) touch’ul. Enervant moment, dar ținând cont că era în garanție, am stat fără griji.
Imediat ce am ajuns în Cluj, l-am dus la eMag să rezolve problema.

Luni primesc mail de la fucking service care se ocupă (prost) de produsele de la fucking eMag:

“[…] in urma verificarilor efectuate in centrul de service Depanero, s-a constatat ca produsul dumneavoastra: eBook Kindle Paperwhite, […]prezinta:  Oxid pe panglica touchscreenu-lui in urma unui contact cu lichide. Va atasam fotografii care argumenteaza constatarea. Aceasta situatie nu reprezinta o lipsa de conformitate, asa cum este ea prevazuta de lege si din pacate nici nu este vorba de un defect acoperit de certificatul de garantie. Acestea sunt motivele pentru care produsul dumneavoastra nu poate fi reparat gratuit si nu mai beneficiaza de garantie in continuare. Reparatia poate fi efectuata doar contra cost si consta in inlocuire modul touchscreen display la pretul de 500 RON. “

…au atașat niște close-up’uri care nu deomnstrează în niciun fel ca acela e produsul meu, sau că e, cel putin, un Kindle…Untitled-1

‘n fiiine!

Ciudat mi s-a părut mailul lor, știind clar si bine că, deși la mare fiind, Kindle’ul n-a intrat in contact cu nici’un fel de lichid. Mai mult decât atât, cum poți să ceri clientului pe reparație, suma care acoperă achiziționarea unui produs NOU?

Am citit pe un blog (http://www.sebastianbargau.ro/) cum că cei de la Amazon rezolvă problema asta dacă îi contactezi.

Am intrat la Technical support pe Amazon.com și in 2 minute m-a și preluat un operator de-al lor. Apoi a urmat evidentul: explicat problema, transferat la alt operator, explicat din nou problema…totul concluzionându-se în:
 At this point, the best solution is to process the replacement for your device. I’ll process the replacement at free of cost for you.

No way! Oamenii ăștia îmi trimit un produs nou doar pentru că cel vechi s-a stricat. Totul gratuit!
N-am crezut, până azi dimineață (dupa 2 zile și jumătate de la conversație) când m-am trezit la ușă cu un curier de la DHL care îmi inmâna plicul sosit (probabil din America), în condițiile în care, din câte știu eu, Amazon nu are shipping in România.

11880051_982341131789326_1918216215_n

Între timp, cei de la eMag, n-au reușit să îmi trimită produsul defect…din România în România. :)))))) Perfeeect!
Sper să îl trimită in 30 de zile, că le-am promis  prietenilor de la Amazon că îl trimit lor.

Advertisements

4 thoughts on “Cum mi-a trimis Amazon un Kindle nou, în 2 zile ș’un pic. FREE!

      1. Da. Si reparatia ma costa cu 100 de lei mai mult decat produsul. Dupa un schimb de mailuri s-au oferit sa imi plateasca 50 % din costurile de reparatie dar intre timp comandasem un kindle de altundeva. Peste vreo 3 luni a aparut si nookul stricat prin curier.

  1. :)) bine de stiut…depanero astia is pe sistem repara si frigidere…am cumparat unu de pe emag…dupa 3 zile i-o crepat compresoru–dupa 2 saptamani de folosit acelaso Bosch de 10 ani au reusit si ei sa repare.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s